J. W

咸鱼一条,偏爱音乐🎵
Molecules - Disclosure

睡毛线睡,起来嗨🎵这是我刚用这软件头两天的福利,哈哈😄多发几首
Molecules - Disclosure
The lights are too bright
灯光太过耀眼
Let's turn them down
and get to work
You're in the limelight
But I'll flip the
switch if you prefer
如果你想我关掉它 我会照做
You keep acting like
you didn't see me
你一直对我视而不见
It's alright I'll sit tight
没关系 我会待机行事
Interconnected so
don't hide the feeling
我们心灵相通 所以不必隐藏
I won't fight it's not right
我不愿与你争执 那没有意义
You keep acting like
you didn't see me
你一直对我视而不见
It's alright I'll sit tight
没关系 我会待机行事
Interconnected so
don't hide the feeling
我们心灵相通 所以不必隐藏
I won't fight it's not right
我不愿与你争执 那没有意义
I'm attracted by
the way you move
你舞动的姿态吸引了我
And now you got me drowning
by the things you knew
而你的秘密让我为你失了魂
And nothing can stop me
任何事都不能阻止我
I'm disregarding the rules
我蔑视一切规则
It goes down to molecules
让它们全部灰飞烟灭
I'm not looking for
the words to say
我绝对不会去说那些
What you've already
heard a hundred times
你已听过千百遍的话
Too late I know
that you got me
太晚了 我已经为你着迷
I'm disregarding the rules
我蔑视一切规则
It goes down to molecules
让它们全部灰飞烟灭
I know you want me
我清楚你对我的渴望
But I can act
like I don't know
但我可以装作不知道
It's nearly morning
天就要亮了
So grab your coat
it's time to go
拿起你的外套 是时候离开了
You keep acting like
you didn't see me
你一直对我视而不见
It's alright I'll sit tight
Interconnected so
don't hide the feeling
我们心灵相通 所以不必隐藏
I won't fight it's not right
我不愿与你争执 那没有意义
You keep acting like
you didn't see me
It's alright I'll sit tight
没关系 我会待机行事
Interconnected so
don't hide the feeling
我们心灵相通 所以不必隐藏
I won't fight it's not right
I'm attracted by
the way you move
你舞动的姿态吸引了我
And now you got me drowning
by the things you knew
而你的秘密让我为你失了魂
And nothing can stop me
任何事都不能阻止我
I'm disregarding the rules
我蔑视一切规则
It goes down to molecules
让它们全部灰飞烟灭
I'm not looking for
the words to say
我绝对不会去说那些
What you've already
heard a hundred times
你已听过千百遍的话
Too late I know
that you got me
太晚了 我已经为你着迷
I'm disregarding the rules
我蔑视一切规则
It goes down to molecules
让它们全部灰飞烟灭

评论

热度(1)