J. W

咸鱼一条,偏爱音乐🎵
Underwater - Ana Zimmer

😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉underwater
Underwater - Ana Zimmer
水中 - Ana Zimmer
So you tell me your
story on this avenue
在这大道上
请对我诉说你的故事
You were paralyzed beat
by all their attitude
你对旁人的态度早已麻木
When you told them
you didn't love
当你告诉他们
你爱的不是那个女孩
That girl but
loved that dude
而是那个少年
So you tell me your
story about the solitude
你对我说 你的故事全是孤独
Now tell me what it is
why we living to lie
现在回答我 为什么人活着
要用一个个谎言来编织生活
Now tell me what it is
cause we feeling so low
回答我
为什么我们总是情绪低落
Now tell me who we are cause
they are killing our lives
回答我

被旁人主宰生命的我们到底是谁
Oh baby just
tell me why yeah
噢 亲爱的 请回答我为什么
Cause I find myself
underwater underwater
因为我感觉自己像身处水中
迷茫不已
Yes I find myself
underwater underwater
对 我感觉自己像身处水中
迷茫不已
Underwater underwater
underwater ooh
身处水中 迷茫不已
迷茫不已 哦
Underwater underwater
underwater ooh
身处水中 迷茫不已
迷茫不已 哦
I think about the days
when my mother used to say
回想起过去的时光
I wish that you
would marry son
那时我妈妈常说
多希望你能早点结婚
And your father should let
you be the man
you wanted to
你的父亲应该也希望你
成为心中所想的那种人
Guess that were both wrong
现在想来 或许他们都错了
Now tell me what it is
why we living to lie
现在回答我 为什么人活着
要用一个个谎言来编织生活
Now tell me what it is
cause we feeling so low
回答我
为什么我们总是情绪低落
Now tell me who we are cause
they are killing our lives
回答我

被旁人主宰生命的我们到底是谁
Oh baby just
tell me why yeah
噢 亲爱的 请回答我为什么
Underwater underwater
underwater ooh
因为我感觉自己像身处水中
迷茫不已
Underwater underwater
underwater ooh
身处水中 迷茫不已
迷茫不已 哦
Underwater underwater
underwater ooh
身处水中 迷茫不已
迷茫不已 哦
Underwater underwater
underwater ooh
身处水中 迷茫不已
迷茫不已 哦

评论(1)