J. W

咸鱼一条,偏爱音乐🎵
Freedom - Anthony Hamilton/Elayna Boynton

这首歌是一部电影的主题曲,电影名字《被解救的姜戈》,电影非常好看,主要推电影!
🎵生命诚可贵,爱情价更高,若为自由故,两者皆可抛。🎵
Freedom
自由
演唱者:Anthony
Hamilton / Elay
演唱者:安东尼·汉密尔顿
/ 叶拉
Felt like the weight of the
world was on my shoulders
感觉全世界的重量都压在我肩上
Pressure to break or
retreat and then return
是冲破压力 还是转折撤退
Facing the fear that
the truth, I discovered
直面恐惧让我认清了事实
No telling how, all
these will work out
没有人会告诉你解决之道
But I’ve come to
far to go back now
但现在我已走太远无法再回头
I am looking for freedom,
looking for freedom
我正在寻找自由 寻找自由
And to find it cost
me everything I have
不计代价的去寻找它
Well I am looking for
freedom, looking for freedom
好吧 我正在寻找自由 寻找自由
And to find it, may
take everything I have
为了找到它 也许我会失去一切
I know all too well
it don’t come easy
我十分清楚这一切不会来的容易
The chains of the world
they seem to movin’ tight
世界给你的枷锁似乎越来越紧
I try to walk around if
I’m stumbling so familiar
跌跌撞撞已经习惯
我还在尽力行走
Tryin’ to get up but
the doubt is so strong
我尽力站起来 但疑惑如此强烈
There’s gotta be a
winning in my bones
寒风是如此刺骨
I’m looking for freedom,
looking for freedom
我正在寻找自由 寻找自由
And to find it, cost
me everything I have
不计代价的去寻找它
Well I’m looking for
freedom, I’m
looking for freedom
好吧 我正在寻找自由 寻找自由
And to find it, may
take everything I have
为了找到它 也许我会失去一切
Oh not giving up there’s
always been hard, so hard
哦 不要放弃
自由总是来之不易 来之不易
But if I do the thanks lase
the way I won’t get far
但如果事情太容易
我就不会走这么远
Mhm, life hasn’t been very
kind to me lately, (well)

最近生活对我来说
很不容易(好吧)
But I suppose it’s a push
from moving on (oh yeah)
但我想这正是我前进的动力(哦
耶)
In time the sun’s gonna
shine on me nicely
(one day yeah )
太阳会温暖的照耀在我
身上(终有一日 耶)
Sudden tells me ’cause
things are coming
有人告诉我好事正将近
And I ain’t
gonna not believe
我相信是这样
I’m looking for freedom,
looking for freedom
我正在寻找自由 寻找自由
And to find it, cost
me everything I have
不计代价的去寻找它
Well I’m looking for
freedom, I’m
looking for freedom
好吧 我正在寻找自由 寻找自由
And to find it, may
take everything I have
为了找到它 也许我会失去一切

评论

热度(1)